Als je verhinderd bent of om een andere reden de gemaakte afspraak niet kunt nakomen, is het belangrijk dat je tenminste 24 uur van tevoren afzegt. Afzeggen kan telefonisch, eventueel ingesproken op de voicemail of per email.
Wanneer een afspraak niet op tijd is afgezegd, wordt de gereserveerde tijd bij je in rekening gebracht. Deze kosten worden niet door je verzekeraar vergoed.
Klachten
Wanneer je een klacht hebt, probeer deze dan eerst te bespreken met je diëtist, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Klachten die niet onderling kunnen worden opgelost, kunnen worden ingediend bij het Klachtenloket Paramedici, via de website www.klachtenloketparamedici.nl. Het klachtenloket is ook telefonisch of per mail te bereiken: 030-310 09 29 (maandag en vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur) of via info@klachtenloketparamedici.nl.
Klachtenloket Paramedici
Postbus 19207
3501 DE Utrecht
Privacy
Als diëtist ben ik gebonden aan het medisch beroepsgeheim. Alles wat wordt besproken wordt vertrouwelijk behandeld. Pas na jouw toestemming vindt bijvoorbeeld rapportage aan je huisarts plaats. Bij de registratie van je gegevens houd ik mij aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Klik hier voor de privacyverklaring van Voedingsadvies Groningen.